اخبار فیلم و سریال

تریلر فیلم Killers of the Flower Moon را اینجا تماشا کنید

مدت زیادی است که پس از اعلام تولید فیلم جدید مارتین اسکورسیزی، طرفداران به انتظار آن نشسته اند؛ حالا که اولین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شده است، هواداران قدمی به پایان انتظار خود نزدیک شدند. این فیلم که ستارگانی از جمله رابرت دنیرو، لئوناردو دی کاپریو و برندن فریزر در آن بازی می کنند، قرار است به زودی منتشر شود. در ادامه می توانید تریلر جدید فیلم قاتلان ماه کامل را تماشا کنید.

تریلر Killers of the Flower Moon را اینجا مشاهده کنید

لئوناردو دی کاپریو که آثاری مانند از گوربرخاسته و تایتانیک را در کارنامه کاری خود دارد، حالا در آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی و اولین اثر وسترن نویسندگانش در اپل اورجینال بازی می کند. در فیلم Killers of the Flower Moon، دی کاپریو در نقش ارنست بورکهارت، متهم به قتل اعضای خانواده اوسیج همسرش مالی (لیلی گلادستون) برای به ارث بردن ثروت نفتی آنهاست. جسی پلمونز همچنین نقش یک مامور اف‌بی‌آی را در روزهای اولیه این سازمان مجری قانون بازی می‌کند.

رابرت دنیرو، برندن فریزر، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جان کالینز و جیلیان دیون نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند که در جشنواره فیلم کن 2023 نمایش داده خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم Killers of the Flower Moon: در اوایل قرن بیستم، نفت برای مردم اوسیج ثروت به ارمغان آورد و آنها را یک شبه به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل کرد. اما ثروت این بومیان آمریکایی بلافاصله باعث جذب سفیدپوستان شد که تا آنجا که دست به هرکاری برای رسیدن به ثروت اوسیج می زدند. «قاتلان ماه گل» که بر اساس داستانی واقعی و از دیدگاه ارنست بورکهارت (دی کاپریو) و مولی کایل (گلادستون) روایت می شود، یک حماسه جنایی وسترن است که در آن عشق واقعی با خیانت ناگفتنی روبرو می شود.

این فیلم بر اساس کتابی از دیوید گران درباره یک سری قتل در اوسیج اوکلاهاما، در دهه 1920 پس از کشف ذخایر نفتی در سرزمین اوسیج ساخته شده است و FBI تازه تاسیس در آن زمان در حال بررسی این موارد بود.

اریک راث و اسکورسیزی فیلمنامه ای را از این کتاب اقتباس کرده اند که در آن اسکورسیزی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی به همراه دن فریدکین، بردلی توماس و دنیل لوپی، دی کاپریو، ریک ایورن، آدام سامر، ماریان بائر، لیزا فریشت، جان اتوود، شی کامر و نیلز جول نیز تولید آن را بر عهده دارند. این فیلم که محصول شرکت اپل استودیو است با همکاری شرکت های Imperative Entertainment، Sikelia Productions و Appian Way تولید شده است.

(قاتلان ماه گل) اولین فیلم بلند دی کاپریو و رابرت دنیرو به همراه همکار دیرینه آنها اسکورسیزی است که در جمعه 6 اکتبر به صورت محدود و جمعه 20 اکتبر از طریق پارامونت پیکچرز و اپل تی وی پلاس اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا