اخبار بازی

چرا بازی Until Dawn 2 ساخته نمی‌شود.

Until Dawn

مراحل ساخت بازی Until Dawn با محوریت کنترلرهای حرکتی Move در سال 2010 اغاز شد و سپس با فرو رفتن تیم سازنده در “جهنم توسعه” و محو شدن کنترلرهای موو در بازار، سران استدیو با همکاری سونی تصمیم گرفتند اثر را به کل متفاوت از چیزی که قرار بود باشد، بسازند. نتیجه علارقم انتظارات پایین از Until Dawn یک بازی خوب در سبک درام تعاملی بود که به عقیده بعضی از منتقدین و گیمرها حتی جلوتر از اثار دیوید کیج که سالها در این سبک سابقه دارد.

اقای Pete Samuels مدیرعامل استدیو سوپرمسیو گیمز میگوید انها بیشتر از اینکه دنبال یک داستان را بگیرند میخواهند تا شخصیت و داستان های جدیدی خلق کنند. ادامه میدهد از سال 2014 که بازی انتیل داون عرضه شد تاکنون افراد بسیاری خواهان دنباله این اثر هستند ولیکن گستردگی انتخاب های داستانی قسمت اول (تمام شخصیت های بازی براساس انتخاب های شما میتوانند زنده باقی بمانند و یا بمیرند) تقریبا ساخت هر نوع دنباله ای را غیر ممکن کرده است. به هرجهت وی اینگونه تمام میکند با علم بر اینکه در حال حاضر جامعه مخاطبین گسترده ثابتی برای خود دست و پا کرده اند، با عرضه مجموعه بازیهای The Dark Pictures anthology میخواهند نیاز اشتیاق طرفدران را رفع نمایند.

به هر جهت موفقیت این اثر مسیر استدیو را تعییر داد و حال پس از یک دهه همکاری ثابت با سونی استدیو سوپرمسیو مجموعه بازیهای درام تعاملی The Dark Pictures anthology را با شراکت بندای نامکو معرفی کرد. بازی اول این مجموعه با نام Man of Medan در سال 2019 برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد. 


بیشتر بخوانید:

برچسب ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا