اخبار بازی

تبلیغ یک میلیون دلاری Ninja برای بازی Apex Legends

ninja streamer

همانطور که اطلاع دارید ، با رشد صنعت ” گیم ” در دنیای امروزی ، روش های مختلفی برای کسب درآمد ازین طریق به وجود آمده اند که یکی از مشهور ترین آنها « استریم » کردن در سرویس های مختلف مانند « توییچ و یوتیوب » است .

به کسانی که از این طریق درآمد کسب میکنند « استریمر – Streamer » میگویند که در این مطلب قصد داریم در مورد یکی از موفق ترین این افراد اطلاعاتی به شما بدهیم .


« تایلر بلوینس » که با نام « نینجا – Ninja » شناخته میشود . او متولد « 5 ژوئن 1991 » است و در حال حاضر یکی از ثروتمندترین گیمرهای جهان حساب میشود .

تایلر از سال 2009 کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و نخستین تجربه ی او با بازی « Halo 3 » رقم خورد . در آن سالها او با تیم های « Cloud 9 – Renegades – Team Liquid – Luminosity Gaming » همکاری داشت و در تورنومنت های مختلف بازی های زیبایی را از خود ارائه کرد .

در سال 2011 او اولین تجربه ی استریم کردن را با بازی H1Z1 شروع کرد و یک استریمر معمولی به حساب می آمد . بعد از آن به بازی PUBG روی آورد و موفق شد در تورنومنت های پابجی موفقیت های بیشتری کسب کند .

در سال 2017 ، استعداد تایلر شکوفا شد و با بازی Fortnite زندگی جدید و ایده آل خودرا شروع کرد . در سپتامبر 2017 نینجا چیزی حدود 500 هزار دنبال کننده داشت و پس از گذشت 6 ماه ، این آمار رشدی 250% داشت و تبدیل به یکی از ستارگان Twitch شد و استریم های او همیشه در بالای صفحه قرار میگرفت . لازم به ذکر است که از آن لحظه تاکنون همیشه نینجا در قسمت Top Streams توییچ قرار دارد

تایلر بلوینس در سال 2018 ، با همکاری رپر معروف آمریکایی « Drake » در طی یک استریم از بازی فورتنایت ، رکورد بیشترین تعداد تماشاگر همزمان این سرویس را به خود اختصاص داد .

tyler blevins

ماجرای تبلیغ 1 میلیون دلاری نینجا برای بازی Apex

چندی پیش رویترز اعلام کرد که کمپانی بزرگ « الکترونیک آرتز » یک میلیون دلار برای تبلیغ بازی Apex Legends به تایلر بلوینس « نینجا » پرداخت کرده .

حمایت مالی از سوی شرکت های بزرگ از افرادی که شناخته شده هستند ، امری معمول هستند . در مورد « گیم » نیز همین مورد وجود دارد . با تمام این تعاریف ، نینجا سطح جدیدی از اسپانسری را ارائه کرده و طبق اخبار جدید رویترز « نینجا یک میلیون دلار برای تبلیغ بازی Apex Legends دریافت کرده است » . مبلغ ذکر شده بدین منظور به نینجا پرداخت شد که استریمهای این بازی را در شبکه توییچ قرار دهد . تایلر بلوینس در اولین استریم خود از بازی Apex با هشتگ ApexPartner کار را شروع کرد که نشان از همکاری او و کمپانی الکترونیک آرتز داشت . اما این روند در استریم بعدی تغییر کرد و در عنوان آن ذکر شد که این استریم جزء استریم های تبلیغاتی محسوب نمیشود .

نینجا تا تاریخ 30 بهمن « 19 فوریه » استریم های خود را به بازی Apex اختصاص داده بود و نهایتا بعد از این تاریخ ، به بازی خود یعنی Fortnite برگشت .

در روزهای گذشته نیز نینجا باری دیگر در توییتر خود توضیحاتی را نسبت به آپدیت جدید Apex Legends منتشر کرد که خبر از تعادل بازی و اسلحه های جدید را میداد .

در ادامه قصد داریم یک ویدیو از استریم های نینجا در Apex را برای شما عزیزان قرار دهیم

بیشتر بخوانید

خبری خوش برای کاربران Pubg
تاریخ انتشار بازی Ghosts of Tsushima لو رفت!
استدیوی ریسپاون 16000 بازیکن apex legends را از بازی بن کرد
دانلود بازی God of War 4 برای PC امکان پذیر است؟(راهنمای کامل)
مقایسه PUBG ،Fortnite و Apex Legends

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کاربران: 4.78 ( 3 رای)
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا