اخبار فیلم و سریال

تشکر عجیب ویدیویی تام کروز پس از بردن جایزه ام تی وی

پس از دریافت جایزه ام تی وی (MTV) توسط تام کروز برای بازی تاپ گان: ماوریک، ستاره 60 ساله در یک پیام ویدئویی از پیش ضبط شده، سوار بر جت جنگنده قدیمی خود همراه با جایزه پاپ کورن طلایی از هوادارانش برای برد تشکر کرد.

تام کروز اعلام کرد: «سلام به همه، از شما برای این جایزه متشکرم. من این فیلم ها را برای شما میسازم. من همه شما را دوست دارم. دوست دارم که شما را سرگرم کنم. هیچ احساس بهتری از این وجود ندارد و امیدوارم شما هم از آن لذت ببرید.”

پیام تشکر عجیب تام کروز برای برنده شدن جایزه MTV

سپس تام زمان انتشار Mission Impossible 7 را اعلام می کند: «روزشمار مرگ در ماه جولای منتشر خواهد شد. تابستان فوق العاده ای داشته باشید. بازم ممنون که اجازه دادید شما رو سرگرم کنم این یک امتیاز مطلق است. شما را در سینما می بینیم.»

این ستاره اکشن، نامزدهای دیگر یعنی آستین باتلر (الویس)، فلورنس پیو (نگران نباش عزیزم)، کیک پالمر (نه) و مایکل بی جردن (کرید 3) را شکست داد. در ادامه میتوانید پیام تشکر او را ببینید:

این دومین بار است که کروز این شیرین کاری را انجام می دهد. او پیام مشابهی را برای تاجگذاری شاه چارلز ارسال کرده بود. در ویدیوی تبریک به پادشاه چارلز، تام کروز سوار هواپیما موستانگ P-51 خود گفت: «اعلیحضرت، شما هر وقت بخواهید می توانید همراه پرواز من باشید!»

پیام تشکر عجیب تام کروز برای برنده شدن جایزه MTV

واکنش طرفداران در توییتر در ابتدا ضد و نقیض بود. بعضی ها از این بازیگر برای بردن جایزه ام تی وی تحسین کردند، اما دیگران چندان راضی به نظر نمی رسیدند.

یکی از کاربران نوشت: «این که همان پیام تبریک تاجگذاری است!»

در حالی که دیگری توییت کرد: «وای تبریک.»

برخی از کاربران از این که آستین باتلر برنده جایزه نشد ناراحت بودند و یکی از طرفدارانش توییت کرد: «آستین باید برنده می شد!»

پیام تشکر عجیب تام کروز برای برنده شدن جایزه MTV

اما تام کروز احتمالاً خیلی نگران واکنش های رسانه های اجتماعی نیست، زیرا او سخت روی Mission Impossible: Chronicles of Death قسمت دوم کار می کند.

کروز که به خاطر انجام بدلکاری های خودش در زمان تولید فیلم شناخته می شود، ابتدا در هنگام تولید تاپ گان در سال 1986، شروع به دنبال کردن علاقه خود به پرواز کرد. این ستاره اکشن در سال 1994 گواهینامه خلبانی خود را دریافت کرد و اعتقاد بر این است که علاوه بر موستانگ پر زرق و برق P-51 خود، دارای دو هواپیمای دیگر است.

پیام تشکر عجیب تام کروز برای برنده شدن جایزه MTV

جوایز ام تی وی سال 2023 یکی از اولین قربانیان اختلاف بین تهیه کنندگان فیلم و انجمن نویسندگان آمریکاست. نویسندگان اکنون در اعتصاب هستند. درو بریمور که قرار بود در مراسم اهدای جوایز ام تی وی حضور داشته باشد، در حمایت از نویسندگان از این جشن کناره گیری کرد. بسیاری از چهره های سرشناس دیگری که قرار بود در این مراسم حضور داشته باشند برای حمایت از نویسندگان از شرکت در این جشن خودداری کردند. به همین دلیل مراسم فرش قرمز جوایز ام تی وی لغو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا