اخبار فیلم و سریال

داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش

بیش از نیم دهه است که جهان شاهد این عظمت بوده است جکی چان (جکی چان)، ستاره هالیوود و اسطوره اکشن، به نمایش گذاشته است. این ستاره از دوبله انیمیشن گرفته تا فیلم های اکشن و کمدی که در آن ویژگی های خاص خود را نشان می دهد، تمام علایق طرفدارانش را برآورده کرده و از این طریق محبت و تحسین آنها را به خود جلب کرده است. در این میان، ماجرای تصمیم او برای ازدواج و چالش هایی که برای اعلام این موضوع به طرفداران افراطی اش پیش رو دارد، جالب است.

داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش 10

10 فیلم برتر کارنامه جکی چان; از معلم مست تا داستان پلیس

در فرآیند سرگرم کردن مردم از سراسر جهان، جای تعجب نیست که این ستاره سینما بچه کاراته باز (کودک کاراته) بین بسیاری از زنان محبوب است. اما چیزی که شاید خیلی ها ندانند، جنون مطلقی است که این ستاره توانست در دل طرفدارانش ایجاد کند، به خصوص در قلب زنان ژاپنی که مجبور بودند برای دوست شدن یا ازدواج با یک زن از او اجازه بگیرند.

جکی چان باید زنان ژاپنی را متقاعد می کرد که اجازه دهند او ازدواج کند!

داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش
داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش 11

بروس لی در مقابل جکی چان; چه کسی در این مبارزه تاریخی پیروز خواهد شد؟

جکی چان که در سراسر جهان به عنوان یکی از بامزه‌ترین و بامزه‌ترین بازیگران شناخته می‌شود، چنان تأثیری بر نسل‌ها داشته است که به وضوح می‌توان آن را در میزان عشقی که دریافت می‌کند، مشاهده کرد.

داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش
داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش 12

جکی چان در کتاب جدید خود اعتراف کرده است که در گذشته روسپی بوده است

این ستاره که برای بسیاری به عنوان قهرمان دوران کودکی شناخته می شود، وقتی دید که برخی از طرفدارانش چه کاری انجام می دهند تا لحظه ای برای ملاقات حضوری با او داشته باشند، به محبوبیت خود پی برد. و وقتی اعلام کرد که در فکر خواندن نذر عروسی خود است، همه چیز دیوانه شد.

داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش
داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش 13

وقتی فیلم ساعت شلوغی 2 (ساعت شلوغی 2) در شرف اکران است، این ستاره در مصاحبه ای با بلک فیلم در مورد اینکه چگونه توانسته طرفداران وفادار خود را از غرب تا شرق راضی کند صحبت کرد. او همچنین فاش کرد که پس از تبدیل شدن به یک ستاره سینما، چقدر مورد توجه زنان قرار گرفته است.

داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش
داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش 14

چان گفت زمانی که در سال 1982 تصمیم گرفت با همسرش ازدواج کند جوآن لین (جوان لین) می دانست که زنان از کشورهای مختلف آسیایی خودکشی می کنند. اتفاقی که برای دو نفر از طرفدارانش افتاد. برای جلوگیری از آسیب رساندن زنان به خود، او مجبور شد با 3000 طرفدار ژاپنی خود ملاقاتی ترتیب دهد تا از آنها اجازه ازدواج بگیرد. او گفت:

من به ژاپن رفتم و یک جلسه با 3000 هوادار ترتیب دادم. از آنها پرسیدم: آیا می توانم ازدواج کنم؟ گفتند نه! گفتند نه! و گفتند “نه!” دیوانه ترین طرفداران، طرفداران ژاپنی هستند. در هنگ کنگ با من مانند “پسر همسایه” رفتار می شود، اما در کره و برخی از کشورهای دیگر این دیوانگی است. اما این اتفاقات گذشت و حالا همه آن طرفداران بزرگ شده اند و ازدواج کرده اند. خوبی این است که این هواداران بسیار وفادار هستند. ازدواج می کنند و به بچه هایشان می گویند فیلم های من را ببینند.

داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش
داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش 15
داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش
داستان ازدواج جکی چان و خودکشی طرفدارانش 16

در حالی که در سال‌های اخیر شور و شوق برای این ستاره کاهش یافته است، تأثیر چان هنوز توسط بسیاری تا به امروز به یاد می‌آید، همه اینها به لطف کمک‌های او در فیلم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا