اخبار فیلم و سریال

اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد! (+تاریخ انتشار)

اخیرا اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two به کارگردانی دیوید لینچ، با اولین نمایش آن در فضای مجازی، بسیاری از طرفداران آن منتظر اکران آن هستند.

پس از مدت ها انتظار، تریلر جدید قسمت دوم فیلم Tamase با عنوان اولین تریلر رسمی بازی Dune 2 منتشر شده که سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است. تریلر فیلم Dune Part 2 شما مخاطبان خود را بیشتر از قبل مشتاق کرده اید.

اولین پوستر رسمی فیلم Dune Part Two

اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two

اولین تریلر رسمی بازی Dune 2

سرانجام، بیش از یک سال و نیم پس از فیلم تحسین شده Dune: Part One در سال 2021، سرانجام اولین تریلر برای دنباله حماسه علمی تخیلی دنیس ویلنوو منتشر شد. اولین تریلر فیلم Dune: Part Two که در ابتدا در روز سه شنبه منتشر شد، بازگشت تیموتی شالامه در نقش پل آتریدس، پسر دوک لتو آتریدس فقید را نشان می دهد که اکنون توسط دشمن تایم، هاوس هارکونن، در میان قبایل بومی فرما از خانواده اش پنهان شده است. آرراچیس . این فیلم در تاریخ 1302/08/12 اکران خواهد شد.

تریلر با پل، با لباس عکس فریمن آغاز می‌شود و به زندایا توضیح می‌دهد که اگر شن و ماسه آب بود، آراکیس چگونه بود. قبل از صحبت با فلورانس، پیو در مورد پل و خطراتی که می تواند برای امپراتوری ایجاد کند صحبت می کند. سپس تریلر ترکیبی از شخصیت‌های جدید و در حال بازگشت، از جمله شرور جدید Feyd-Rautha Harkonnen با بازی آستین باتلر الویس را نشان می‌دهد.

اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد

در زیر می توانید اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two را مشاهده کنید:

اولین تریلر رسمی بازی Dune 2

Dune: Part Two همچنین ستارگان ربکا فرگوسن، زندایا، جاش برولین، استلان اسکارسگارد، دیو باوتیستا، دیوید دزمالچیان، خاویر باردم، استفان مک‌کینلی هندرسون و شارلوت رمپلینگ را بازگرداند که نقش‌های خود را در فیلم اول تکرار خواهند کرد. کریستوفر واکن و فلورانس پیو نیز به ترتیب در نقش شادام چهارم، امپراطور بشریت و دخترش، پرنسس آیرولان، به بازیگران خواهند پیوست.

تلماسه یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی به کارگردانی دنی ویلنوو است که در سال 2021 منتشر شد. ویلنوو فیلمنامه این فیلم را به همراه اریک راث و جان اسپیتز بر اساس رمانی به همین نام از فرانک هربرت نوشت. پس از تلماسه (1984) به کارگردانی دیوید لینچ، این دومین اقتباس سینمایی از این رمان است. در این فیلم تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکاشگارد، دیو باوتیستا، استیون مک کینلی هندرسون، زندایا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن، شارون دانکن بروستر، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآدم و جیسون موموآدم ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم در آینده ای دور در سیاره ای به نام اراکیس که به دلیل طبیعت بیابانی اش شهرت دارد، اتفاق می افتد. این سیاره که تنها منبع مواد ارزشمند است، به محلی برای درگیری چند نژاد مختلف تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا