اخبار فیلم و سریال

اولین تریلر رسمی انیمیشن Wish منتشر شد

تصویر جدید فیلم جان ویک منتشر شد: فصل چهارم: همانطور که احتمالا می دانید، افسانه ای ترین قاتلی که می شناسیم به پرده سینما بازمی گردد. تنها چند ماه تا اکران این فیلم باقی مانده است. جان ویک: قسمت چهارم (جان ویک: فصل 4) زمان باقی مانده و تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که در انتهای این پشت جلد آن را مشاهده می کنید.

این تصویر توسط «اینترتینمنت ویکلی» منتشر شده است و در این تصویر جان ویک محبوب با بازی «کیانو ریوز» را می بینیم که در حالی که نانچیکو را در آغوش گرفته است با فردی که کاملاً لباس نظامی به تن دارد دعوا می کند.

در این قسمت که ادامه قسمت سوم این مجموعه است، یعنی John Wick: Part 3 – Parablom (John Wick Chapter 3 Parabellum 2019) بازیگران فیلم قبلی از جمله «لنس ردیک» و «یان مک شین» نیز حضور دارند.

علاوه بر بازیگرانی که در بالا ذکر شد، بازیگران جدیدی نیز برای این قسمت اضافه شده اند که می توان به اسکات ادکینز، دانی ین، کلنسی براون و مارکو زارور اشاره کرد.

این قسمت آخرین قسمت از این مجموعه فیلم نخواهد بود و سازندگان این مجموعه فیلمی قصد دارند قسمت 5 را بسازند. همچنین لازم به ذکر است که اولین اسپین آف جان ویک در دنیا در حال حاضر در دست تولید است، برای اطلاعات بیشتر می توانید این مساله را بخوانید

John Wick: Part 4 اکران خود را در 24 مارس 2023 آغاز خواهد کرد، اما تا زمان نگارش این مقاله در 3 دسامبر 1401، هنوز مشخص نیست که فیلم چه زمانی در اینترنت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا