اخبار فیلم و سریال

رابطه هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی به مشکل برخورد

اولین بحران در رابطه هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی پس از اینکه خانواده هاکان این رابطه را تایید نکردند، مورد توجه خبرنگاران ترکیه قرار گرفت.

بحران رابطه هانده ارچل و دوست پسرش

دعوای هانده ارچل و هاکان سابانجی به گزارش TAKVIM، را در ایتالیا اتفاق افتاده زمانی که تعطیلات را آنجا سپری کردند. بعد از اینکه خانواده هاکان این رابطه را تایید نکردند، گویا بین هانده و هاکان اختلاف است.

به نظر می رسد هاکان سابانجی دائما سرش در گوشی بوده و این بازیگر از بی تفاوتی دوست پسرش ناراحت است. هاکان سابانجی نیز از حضور همیشگی هواداران ارچل ناراحت شد و به برخی از طرفداران این بازیگر زیبا واکنش شدیدی نشان داد.

هانده ارچل کیست؟

دعوای هانده ارچل و هاکان سابانجی
دعوای هانده ارچل و هاکان سابانجی

هانده در سال 1994 در باندیرمای ترکیه به دنیا آمد و یک خواهر به نام غمزه دارد. غمزه و همسرش جانر نیز از جمله اشخاص تاثیرگذار در ترکیه هستند. دختر آنها مائوی آیلین سنی کمی دارد، اما متاسفانه تابستان گذشته این خبر منتشر شد که او به سرطان مبتلا شده است. این خبر برای هانده و غمزه غم انگیزتر بود، زیرا مادرشان نیز بر اثر همین بیماری درگذشت.

از فیلم ها و سریال هایی که هانده در آنها بازی کرده می توان به مست عشق، در خانه ام را بزن، دو غریبه، عزیزه، مروارید سیاه، دختران خورشید و عشق حرف حالیش نمیشه اشاره کرد. شرکای او عبارتند از Kerem Borsin، Buara Golsoy، Burak Deniz و Tolga Saritas.

رابطه هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی

هاکان سابانجی شخص مشهوری است که بسیاری او را بی بند و بار می نامند. هانده ارچل مدتی پس از اتمام رابطه اش با کان یلدیریم، در سفر با هاکان سابانجی دیده شد. در پی عکس های لو رفته از هانده ارچل و هاکان سابانجی، شایعات قرار گذاشتن این دو شدت گرفت که ابتدا رد شد اما در نهایت به تایید طرفین رسید.

گفته می شود هاکان سابانجی رابطه اش با هانده ارچل را رابطه ای «جدی» می خواند اما با این حال شایعه تایید نشدن ارتباط این دو توسط خانواده هاکان سابانجی از موضوعات داغ خبرگزاری هاست. بسیاری از افراد معتقدند خانواده سابانجی که دومین خانواده ثروتمند ترکیه شناخته می شوند، دوستی هانده ارچل و هاکان را قبول ندارند و این دلیلی است که با جت شخصی به مسافرت نرفته اند.

سفرهای هانده ارچل و هاکان سابانجی با توجهات زیادی رو به رو شد و این اولین باری است که خبر منفی درمورد رابطه این زوج به انتشار رسیده است. خبر قرار گذاشتن هانده ارچل و هاکان سابانجی با سفر شروع شد و امیدواریم شاهد پایان آن در سفر نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا